الفقیه کل الفقیه

نتایج جستجو برای عبارت :

الفقیه کل الفقیه

امام صادق سلامٌ منه و إلیه فرمودند:اگر مردم سحری میخوردند و سپس افطار نمیکردند مگر با آب؛قادر بودند تمام روزگار را روزه بگیرند!!من لا یحضره الفقيه / ج‏1 .اسین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
شیخ صدوق در کتاب من لا یحضره الفقيه و عیون اخبار الرضا از موسى بن عبد اللّه نخعى روایت کرده که گفت خدمت حضرت هادى علیه السّلام عرض کردم : یابن رسول اللّه ، مرا زیارتى با بلاغت تعلیم فرما که کامل باشد، تا اینکه هرگاه خواستم یکى از شما را زیارت کنم، آن را بخوانم.
ادامه مطلب
شیخ صدوق در کتاب من لا یحضره الفقيه و عیون اخبار الرضا از موسى بن عبد اللّه نخعى روایت کرده که گفت خدمت حضرت هادى علیه السّلام عرض کردم : یابن رسول اللّه ، مرا زیارتى با بلاغت تعلیم فرما که کامل باشد، تا اینکه هرگاه خواستم یکى از شما را زیارت کنم، آن را بخوانم.
ادامه مطلب
شیخ صدوق در کتاب من لا یحضره الفقيه و عیون اخبار الرضا از موسى بن عبد اللّه نخعى روایت کرده که گفت خدمت حضرت هادى علیه السّلام عرض کردم : یابن رسول اللّه ، مرا زیارتى با بلاغت تعلیم فرما که کامل باشد، تا اینکه هرگاه خواستم یکى از شما را زیارت کنم، آن را بخوانم.
ادامه مطلب
شیخ صدوق در کتاب من لا یحضره الفقيه و عیون اخبار الرضا از موسى بن عبد اللّه نخعى روایت کرده که گفت خدمت حضرت هادى علیه السّلام عرض کردم : یابن رسول اللّه ، مرا زیارتى با بلاغت تعلیم فرما که کامل باشد، تا اینکه هرگاه خواستم یکى از شما را زیارت کنم، آن را بخوانم.
ادامه مطلب
شیخ صدوق در کتاب من لا یحضره الفقيه و عیون اخبار الرضا از موسى بن عبد اللّه نخعى روایت کرده که گفت خدمت حضرت هادى علیه السّلام عرض کردم : یابن رسول اللّه ، مرا زیارتى با بلاغت تعلیم فرما که کامل باشد، تا اینکه هرگاه خواستم یکى از شما را زیارت کنم، آن را بخوانم.
ادامه مطلب
کسب حلال و انفاق در راه حق ⭐
✍امام صادق علیه السلام: اگر مردم از راهى که خداوند به آنان فرمان داده، کسب درآمد کنند و آنها را در راهى که خداوند از آن بازشان داشته، انفاق کنند، آن را از ایشان نمى‌پذیرد و اگر از راهى که آنها را از آن نهى کرده، درآمد به دست‌آورند و آن درآمد را در راهى که خداوند بدان فرمانشان داده، به مصرف رسانند باز از آنان نمى‌پذیرد، مگر اینکه از راه حلال به دست آورند و در راه حلال انفاق کنند .» من لا یحضره الفقيه:
۲ / ۵۷ / ۱۶۹۴ 
کسب حلال و انفاق در راه حق ⭐
✍امام صادق علیه السلام: اگر مردم از راهى که خداوند به آنان فرمان داده، کسب درآمد کنند و آنها را در راهى که خداوند از آن بازشان داشته، انفاق کنند، آن را از ایشان نمى‌پذیرد و اگر از راهى که آنها را از آن نهى کرده، درآمد به دست‌آورند و آن درآمد را در راهى که خداوند بدان فرمانشان داده، به مصرف رسانند باز از آنان نمى‌پذیرد، مگر اینکه از راه حلال به دست آورند و در راه حلال انفاق کنند .» من لا یحضره الفقيه:
۲ / ۵۷ / ۱۶۹۴ 
ارزش سخنان ابو حنیفه در کلام احمد بن حنبل
خطیب بغدادی از علمای بزرگ اهل سنت عمری نقل کرده است:
أَخْبَرَنِی ابن رزق، قَالَ: حَدَّثَنَا أَحْمَد بن سلمان الفقيه المعروف بالنجاد، قَالَ: حَدَّثَنَا عبد الله بن أَحْمَد بن حنبل، قَال: حَدَّثَنَا مهنى بن یحیى، قال: سمعت أَحْمَد بن حنبل، یقول: ما قول أبی حنیفة والبعر عندی إلا سواء .
مهنی بن یحیی گفت که از احمد بن حنبل شنیدم که می‌گفت: کلام ابو حنیفه و پشکل نزد من یکسان است!!!
بشار عواد معروف محقق کتاب
ارزش سخنان ابو حنیفه در کلام احمد بن حنبل
خطیب بغدادی از علمای بزرگ اهل سنت عمری نقل کرده است:
أَخْبَرَنِی ابن رزق، قَالَ: حَدَّثَنَا أَحْمَد بن سلمان الفقيه المعروف بالنجاد، قَالَ: حَدَّثَنَا عبد الله بن أَحْمَد بن حنبل، قَال: حَدَّثَنَا مهنى بن یحیى، قال: سمعت أَحْمَد بن حنبل، یقول: ما قول أبی حنیفة والبعر عندی إلا سواء .
مهنی بن یحیی گفت که از احمد بن حنبل شنیدم که می‌گفت: کلام ابو حنیفه و پشکل نزد من یکسان است!!!
بشار عواد معروف محقق کتاب
ارزش سخنان ابو حنیفه در کلام احمد بن حنبل
خطیب بغدادی از علمای بزرگ اهل سنت عمری نقل کرده است:
أَخْبَرَنِی ابن رزق، قَالَ: حَدَّثَنَا أَحْمَد بن سلمان الفقيه المعروف بالنجاد، قَالَ: حَدَّثَنَا عبد الله بن أَحْمَد بن حنبل، قَال: حَدَّثَنَا مهنى بن یحیى، قال: سمعت أَحْمَد بن حنبل، یقول: ما قول أبی حنیفة والبعر عندی إلا سواء .
مهنی بن یحیی گفت که از احمد بن حنبل شنیدم که می‌گفت: کلام ابو حنیفه و پشکل نزد من یکسان است!!!
بشار عواد معروف محقق کتاب
ارزش سخنان ابو حنیفه در کلام احمد بن حنبل
خطیب بغدادی از علمای بزرگ اهل سنت عمری نقل کرده است:
أَخْبَرَنِی ابن رزق، قَالَ: حَدَّثَنَا أَحْمَد بن سلمان الفقيه المعروف بالنجاد، قَالَ: حَدَّثَنَا عبد الله بن أَحْمَد بن حنبل، قَال: حَدَّثَنَا مهنى بن یحیى، قال: سمعت أَحْمَد بن حنبل، یقول: ما قول أبی حنیفة والبعر عندی إلا سواء .
مهنی بن یحیی گفت که از احمد بن حنبل شنیدم که می‌گفت: کلام ابو حنیفه و پشکل نزد من یکسان است!!!
بشار عواد معروف محقق کتاب
 
اما در مورد روایت امام سجاد (ع): 1. روایت مرفوعه است. البته چون از حماد نقل شده، اجماع بر این است که او جز صحیح نقل نمی کند. (پس از لحاظ سندی ایراد قابل اعتنایی ندارد) 2. به نظر می رسد این روایت از ساخته های امویان و عباسیان در آن شرایط اختناق باشد تا بزرگان علوی را از فکر قیام منصرف کنند. 3. روایت در صدد بیان حکم شرعی و تحریم و منع و جواز نیست، بلکه اخبار غیبی است بر این که قیام کنندگان از ما، به پیروزی نهایی نمی رسند، گر چه قیامشان نتایج ارزشمندی د
 
اما در مورد روایت امام سجاد (ع): 1. روایت مرفوعه است. البته چون از حماد نقل شده، اجماع بر این است که او جز صحیح نقل نمی کند. (پس از لحاظ سندی ایراد قابل اعتنایی ندارد) 2. به نظر می رسد این روایت از ساخته های امویان و عباسیان در آن شرایط اختناق باشد تا بزرگان علوی را از فکر قیام منصرف کنند. 3. روایت در صدد بیان حکم شرعی و تحریم و منع و جواز نیست، بلکه اخبار غیبی است بر این که قیام کنندگان از ما، به پیروزی نهایی نمی رسند، گر چه قیامشان نتایج ارزشمندی د
 
اما در مورد روایت امام سجاد (ع): 1. روایت مرفوعه است. البته چون از حماد نقل شده، اجماع بر این است که او جز صحیح نقل نمی کند. (پس از لحاظ سندی ایراد قابل اعتنایی ندارد) 2. به نظر می رسد این روایت از ساخته های امویان و عباسیان در آن شرایط اختناق باشد تا بزرگان علوی را از فکر قیام منصرف کنند. 3. روایت در صدد بیان حکم شرعی و تحریم و منع و جواز نیست، بلکه اخبار غیبی است بر این که قیام کنندگان از ما، به پیروزی نهایی نمی رسند، گر چه قیامشان نتایج ارزشمندی د
 
اما در مورد روایت امام سجاد (ع): 1. روایت مرفوعه است. البته چون از حماد نقل شده، اجماع بر این است که او جز صحیح نقل نمی کند. (پس از لحاظ سندی ایراد قابل اعتنایی ندارد) 2. به نظر می رسد این روایت از ساخته های امویان و عباسیان در آن شرایط اختناق باشد تا بزرگان علوی را از فکر قیام منصرف کنند. 3. روایت در صدد بیان حکم شرعی و تحریم و منع و جواز نیست، بلکه اخبار غیبی است بر این که قیام کنندگان از ما، به پیروزی نهایی نمی رسند، گر چه قیامشان نتایج ارزشمندی د
در شب قدر از خدا چه بخواهیم؟
 
 
شما به ضیافت خدا دعوت شده اید؛ وقتی شما به ضیافتی دعوت می شوید خود را برای حضور در آنجا مهیا می کنید. برای حضور در ضیافت خدا، اول باید خود را پاکیزه کنیم. سپس باید بار خود را سبک کنیم تا برای مهمانی خدا آماده شویم. پاکیزگی با گناه نکردن حاصل می شود و سبک‏باری با توبه.شب‌های قدر فرصتی است برای بازگشتن به سوی حضرت حق و توبه کردن از گناهان و پیمودن راه درست. شب قدر، فرصتی است برای پاک کردن ظاهر و باطن از هر آلودگی. شب
در شب قدر از خدا چه بخواهیم؟
 
 
شما به ضیافت خدا دعوت شده اید؛ وقتی شما به ضیافتی دعوت می شوید خود را برای حضور در آنجا مهیا می کنید. برای حضور در ضیافت خدا، اول باید خود را پاکیزه کنیم. سپس باید بار خود را سبک کنیم تا برای مهمانی خدا آماده شویم. پاکیزگی با گناه نکردن حاصل می شود و سبک‏باری با توبه.شب‌های قدر فرصتی است برای بازگشتن به سوی حضرت حق و توبه کردن از گناهان و پیمودن راه درست. شب قدر، فرصتی است برای پاک کردن ظاهر و باطن از هر آلودگی. شب
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
مناظره کوتاه امام رضا علیه السلام با ابن رامین در اثبات تعیین جانشین توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله
ابن شهر آشوب رضوان الله علیه روایت کرده است:
وقال أبو الحسن الرفا لابن رامین الفقيه : لما خرج النبی من المدینة ما استخلف علیها أحدا؟ قال : بلى استخلف علیا ، قال : وكیف لم یقل لاهل المدینة اختاروا فإنكم لا تجتمعون على الضلال! قال : خاف علیهم الخلف والفتنة ، قال : فلو وقع بینهم فساد لاصلحه عند عودته ، قال : هذا أوثق ، قال : فاستخلف أحدا بعد موته؟ ق
به گزارش وبلاگ بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد آیت الله دارابی قادیکلائی ، تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت.











اذامات العالم الفقيه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء









تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .


مرحوم  آیت الله دارائی قادیکلایی حتی در سن ۸۹ سال
به گزارش وبلاگ بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد آیت الله دارابی قادیکلائی ، تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت.











اذامات العالم الفقيه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء









تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .


مرحوم  آیت الله دارائی قادیکلایی حتی در سن ۸۹ سال
به گزارش وبلاگ بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد آیت الله دارابی قادیکلائی ، تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت.











اذامات العالم الفقيه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء









تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .


مرحوم  آیت الله دارائی قادیکلایی حتی در سن ۸۹ سال
وجود مقدس پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله ) می فرمایند :
وقتى مردى به همسر خود نگاه کند و همسرش به او نگاه کند خداوند بدیده رحمت به آنان نگاه مى کند.
نهج الفصاحه ص278 ، ح 621
حضرت زهرا صلوات الله علیها می فرمایند:
بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم تر و مهربان تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده اند.
عوالم العلوم و المعارف ج11 ، ص909
امام سجاد صلوات الله علیه می فرمایند:
حق زن این است که بدانى خداوند عزوجل ا
 
مشروعیت تشکیل حکومت شیعی قبل از ظهور حضرت قائم (عج) از منظر احادیث، چگونه استکتاب وسائل الشیعه(1)، 17 روایت آورده که مضمون آن ها جایز نبودن قیام قبل از ظهور امام زمان (عج) می باشد، از جمله روایت زیر از امام سجاد (ع): والله لا یخرج أحد منا قبل خروج القائم إلا کان مثله کمثل فرخ طار من وکره قبل أن یستوی جناحاه فأخذه الصبیان فعبثوا به»؛ به خدا قسم هیچ کدام از ما (امامان معصوم) قبل از خروج قائم قیام نمی کند، مگر این که مثل جوجه ای می ماند که قبل از رسی
 
مشروعیت تشکیل حکومت شیعی قبل از ظهور حضرت قائم (عج) از منظر احادیث، چگونه استکتاب وسائل الشیعه(1)، 17 روایت آورده که مضمون آن ها جایز نبودن قیام قبل از ظهور امام زمان (عج) می باشد، از جمله روایت زیر از امام سجاد (ع): والله لا یخرج أحد منا قبل خروج القائم إلا کان مثله کمثل فرخ طار من وکره قبل أن یستوی جناحاه فأخذه الصبیان فعبثوا به»؛ به خدا قسم هیچ کدام از ما (امامان معصوم) قبل از خروج قائم قیام نمی کند، مگر این که مثل جوجه ای می ماند که قبل از رسی
 
مشروعیت تشکیل حکومت شیعی قبل از ظهور حضرت قائم (عج) از منظر احادیث، چگونه استکتاب وسائل الشیعه(1)، 17 روایت آورده که مضمون آن ها جایز نبودن قیام قبل از ظهور امام زمان (عج) می باشد، از جمله روایت زیر از امام سجاد (ع): والله لا یخرج أحد منا قبل خروج القائم إلا کان مثله کمثل فرخ طار من وکره قبل أن یستوی جناحاه فأخذه الصبیان فعبثوا به»؛ به خدا قسم هیچ کدام از ما (امامان معصوم) قبل از خروج قائم قیام نمی کند، مگر این که مثل جوجه ای می ماند که قبل از رسی
 
مشروعیت تشکیل حکومت شیعی قبل از ظهور حضرت قائم (عج) از منظر احادیث، چگونه استکتاب وسائل الشیعه(1)، 17 روایت آورده که مضمون آن ها جایز نبودن قیام قبل از ظهور امام زمان (عج) می باشد، از جمله روایت زیر از امام سجاد (ع): والله لا یخرج أحد منا قبل خروج القائم إلا کان مثله کمثل فرخ طار من وکره قبل أن یستوی جناحاه فأخذه الصبیان فعبثوا به»؛ به خدا قسم هیچ کدام از ما (امامان معصوم) قبل از خروج قائم قیام نمی کند، مگر این که مثل جوجه ای می ماند که قبل از رسی
 
مشروعیت تشکیل حکومت شیعی قبل از ظهور حضرت قائم (عج) از منظر احادیث، چگونه استکتاب وسائل الشیعه(1)، 17 روایت آورده که مضمون آن ها جایز نبودن قیام قبل از ظهور امام زمان (عج) می باشد، از جمله روایت زیر از امام سجاد (ع): والله لا یخرج أحد منا قبل خروج القائم إلا کان مثله کمثل فرخ طار من وکره قبل أن یستوی جناحاه فأخذه الصبیان فعبثوا به»؛ به خدا قسم هیچ کدام از ما (امامان معصوم) قبل از خروج قائم قیام نمی کند، مگر این که مثل جوجه ای می ماند که قبل از رسی
یکی از عبارات مهم و عمده‌اش
که همان اصل مطلب است از مجلسی اوّل است که به‌حسب نقل این طور گفته: من فضل
اللّه علینا أنّه کان السیّد الفاضل، الثقة المحدّث، القاضی أمیر حسین (ره)
مجاوراً عند بیت اللّه الحرام سنین کثیرة»؛ یعنی: فقط برای حج نرفته بوده، چند سال
آن جا مقیم بوده. وبعد ذلک جاء إلی هذا البلد»؛ یعنی: اصفهان؛ چون مرحوم مجلسی
پدر اصفهان بوده. ولمّا تشرّفت بخدمته وزیارته، قال» خود مرحوم سید حسین :إنّی
جئتکم بهدیّة نفیسة، وهی الفقه الر
یکی از عبارات مهم و عمده‌اش
که همان اصل مطلب است از مجلسی اوّل است که به‌حسب نقل این طور گفته: من فضل
اللّه علینا أنّه کان السیّد الفاضل، الثقة المحدّث، القاضی أمیر حسین (ره)
مجاوراً عند بیت اللّه الحرام سنین کثیرة»؛ یعنی: فقط برای حج نرفته بوده، چند سال
آن جا مقیم بوده. وبعد ذلک جاء إلی هذا البلد»؛ یعنی: اصفهان؛ چون مرحوم مجلسی
پدر اصفهان بوده. ولمّا تشرّفت بخدمته وزیارته، قال» خود مرحوم سید حسین :إنّی
جئتکم بهدیّة نفیسة، وهی الفقه الر
کریم شیره‌ای( به بهانه تمسخر برخی نمادهای دینی توسط فلان سریال معروف )1. یکی از تمایزات سلطان صاحبقران یا همان ناصرالدین شاه قاجار از سایر پادشاهان قاجار، توجه وی‌ به هنر نمایش و تعزیه و البته مسخرگان و دلقک‌هایی است که او را سر ذوق می آورند بطوری که به دستور وی، ‌دوستعلی معیر الممالک عظیم ترین نمایشخانه در تکیه دولت در کاخ گلستان را با صرف مبالغ هنگفت ساخت.اما در همان زمان شاه قاجار کارهای مهم فرهنگی و نظامی و حکومتی مثل تاسیس دار الفنون،
کریم شیره‌ای( به بهانه تمسخر برخی نمادهای دینی توسط فلان سریال معروف )1. یکی از تمایزات سلطان صاحبقران یا همان ناصرالدین شاه قاجار از سایر پادشاهان قاجار، توجه وی‌ به هنر نمایش و تعزیه و البته مسخرگان و دلقک‌هایی است که او را سر ذوق می آورند بطوری که به دستور وی، ‌دوستعلی معیر الممالک عظیم ترین نمایشخانه در تکیه دولت در کاخ گلستان را با صرف مبالغ هنگفت ساخت.اما در همان زمان شاه قاجار کارهای مهم فرهنگی و نظامی و حکومتی مثل تاسیس دار الفنون،
کریم شیره‌ای( به بهانه تمسخر برخی نمادهای دینی توسط فلان سریال معروف )1. یکی از تمایزات سلطان صاحبقران یا همان ناصرالدین شاه قاجار از سایر پادشاهان قاجار، توجه وی‌ به هنر نمایش و تعزیه و البته مسخرگان و دلقک‌هایی است که او را سر ذوق می آورند بطوری که به دستور وی، ‌دوستعلی معیر الممالک عظیم ترین نمایشخانه در تکیه دولت در کاخ گلستان را با صرف مبالغ هنگفت ساخت.اما در همان زمان شاه قاجار کارهای مهم فرهنگی و نظامی و حکومتی مثل تاسیس دار الفنون،
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
دعای سوار شدن بر وسیله نقلیهادعیه هنگام سوار شدن1. از پیامبر اعظم صلى الله علیه و آله روایت شده است كه فرمود: «هرگاه شخصى سوار بر مركبى (چهارپایى) شود وبسم الله بگوید، فرشته‌اى همسفر پشت سر او سوار شده واو را از خطرهاى سفر تا رسیدن به مقصد حفظ مى‌كند. واگر بسم الله نگوید، شیطان پشت سر او سوار شده واو را به خوانندگى تشویق مى‌كند. واگر خوانندگى بلد نباشد به وى سفارش مى‌كند آرزوهاى باطل محال در سر بپروراند وراننده پیوسته در این آرزوها
 بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اهمیت روزه- خداوندا مارا از مسخ شدن نجات بدهد-و- ازجهنم رهائی بخش –چزو اصحاب ویاران اهل بیت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم قراربدهد- وجز جنود لشگر خود بگزار وشایستگی عنوان ولقب عبدالصالخ ومخلص برای ما فراهم ساز- امام سجاد علیه السلام در دعای وداع با ماه رمضان فرمودند-سپس به این ماه- مارا برتری دادی ( نسبت به ادیان های الهی گذشته) وافتخار نصیبما .نه پیروان- دیگرادیانها وائینها-ک
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
//

متأسفانه امروزه برخی ن به بدترین و محرک‌ترین شکل ممکن خود را در کوچه، خیابان، محل کار و تحصیل و فضای مجازی عرضه می‌دارند و در جامعه فساد ایجاد می‌کنند و معتقدند که بی‌حجابی آن‌ها به دیگران مربوط نیست، درحالی‌که خانم بی‌حجاب با عدم رعایت حجاب نه‌تنها به وظیفه شرعی و دستور الهی عمل نمی‌کند، بلکه با بی‌حجابی خود باعث آسیب و لطمه زدن به دیگران می‌شود، مانند اینکه:

۱. مرد پاک‌دامنی که دوست ندارد به این خانم نگاه کند، مجبور است سرش
 بسم  الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اهمیت روزه- خداوندا مارا از مسخ شدن نجات بدهد-و- ازجهنم رهائی بخش –چزو اصحاب ویاران اهل بیت  رسول اکرم  صلواته الله علیه واله والسلم قراربدهد- وجز جنود لشگر خود بگزار  وشایستگی عنوان ولقب عبدالصالخ ومخلص برای ما فراهم ساز- امام سجاد علیه السلام در دعای وداع با ماه رمضان فرمودند-سپس به این ماه- مارا برتری دادی ( نسبت به ادیان های الهی گذشته) وافتخار نصیبما .نه پیروان- دیگرادیانها وائینها-کردی پس بهفر
 بسم  الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اهمیت روزه- خداوندا مارا از مسخ شدن نجات بدهد-و- ازجهنم رهائی بخش –چزو اصحاب ویاران اهل بیت  رسول اکرم  صلواته الله علیه واله والسلم قراربدهد- وجز جنود لشگر خود بگزار  وشایستگی عنوان ولقب عبدالصالخ ومخلص برای ما فراهم ساز- امام سجاد علیه السلام در دعای وداع با ماه رمضان فرمودند-سپس به این ماه- مارا برتری دادی ( نسبت به ادیان های الهی گذشته) وافتخار نصیبما .نه پیروان- دیگرادیانها وائینها-کردی پس بهفر
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
به نام او
سلام خوب است که بدانیم چه چیز هایی را بخوانیم و  چه دعا هایی را بخونیم در زمان غیبت .
 1) توصیه به خواندن دعای فرجمرحوم شیخ طبرسی (ره) در کتاب کنوز النجاح» نقل می کند: ابوالحسن محمد بن احمد بن ابی اللیث از ترس کشته شدن به قبر امام کاظم (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) پناه آورد. در عالم رؤیا امام زمان (علیه السلام) را زیارت کرد. آن حضرت این دعا (دعای فرج) را به او تعلیم دادند و او به برکت خواندن آن، از کشته شدن نجات یافت.
2) توصیه به خو
قرنطینه اجباری؛ فرصتی برای محبت ورزی اختیاری
دغدغه های جامعه ی امروزی فرصت محبت و عشق ورزی افراد خانواده به یکدیگر را کم کرده و به دنبال آن سردی روابط بر خانواده ها سایه افکنده است. به دلیل شرایط اقتصادی و شغلی، زن یا مرد یا هر دو مجبورند ساعات زیادی را خارج از خانه سپری کنند. خستگی ناشی از کار و تنش های موجود در جامعه باعث بی حوصلگی و خستگی روحی اعضاء خانواده می شود. امروزه زندگی بعضی از خانواده ها صرفا محدود به رفع نیازهای مادی و عدم توجه به
 بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اهمیت روزه- خداوندا مارا از مسخ شدن نجات بدهد-و- ازجهنم رهائی بخش –چزو اصحاب ویاران اهل بیت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم قراربدهد- وجز جنود لشگر خود بگزار وشایستگی عنوان ولقب عبدالصالخ ومخلص برای ما فراهم ساز- امام سجاد علیه السلام در دعای وداع با ماه رمضان فرمودند-سپس به این ماه- مارا برتری دادی ( نسبت به ادیان های الهی گذشته) وافتخار نصیبما .نه پیروان- دیگرادیانها وائینها-ک
راجع به کتاب التکلیف» باید
دانست: شلمغانی بلااشکال در بغداد جزء وجوه و علما، فقیه و ملّا ـ بلکه ظاهراً
متکلّم و در خطّ عرفان هم ـ بوده. در مجموع حدیث و . هم خود مؤلّف بوده و هم راوی
آثار اصحاب است؛ یعنی: به‌اصطلاح آن زمان: له کتبٌ وروایات(1)؛ یعنی
مثلاً خودش هم تألیفات داشته، و کلمۀ روایات» هم یعنی راوی کتاب‌های بقیّه بوده
(مثلاً کتاب ابن ابی‌عمیر و کتاب جمیل را هم نقل می‌کرده) و علما غالباً هر دو شأن
را داشتند. خود مرحوم صدوق من لا یحضره ا
 بسم  الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اهمیت روزه- خداوندا مارا از مسخ شدن نجات بدهد-و- ازجهنم رهائی بخش –چزو اصحاب ویاران اهل بیت  رسول اکرم  صلواته الله علیه واله والسلم قراربدهد- وجز جنود لشگر خود بگزار  وشایستگی عنوان ولقب عبدالصالخ ومخلص برای ما فراهم ساز- امام سجاد علیه السلام در دعای وداع با ماه رمضان فرمودند-سپس به این ماه- مارا برتری دادی ( نسبت به ادیان های الهی گذشته) وافتخار نصیبما .نه پیروان- دیگرادیانها وائینها-کردی پس بهفر
 بسم  الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اهمیت روزه- خداوندا مارا از مسخ شدن نجات بدهد-و- ازجهنم رهائی بخش –چزو اصحاب ویاران اهل بیت  رسول اکرم  صلواته الله علیه واله والسلم قراربدهد- وجز جنود لشگر خود بگزار  وشایستگی عنوان ولقب عبدالصالخ ومخلص برای ما فراهم ساز- امام سجاد علیه السلام در دعای وداع با ماه رمضان فرمودند-سپس به این ماه- مارا برتری دادی ( نسبت به ادیان های الهی گذشته) وافتخار نصیبما .نه پیروان- دیگرادیانها وائینها-کردی پس بهفر
1-12. مفاهیم کلیدی1-12-1 حقواژۀ حق در لغت به معناى ثبوت و ثابت[1] و ضدّ باطل آمده است.[2] راغب می گوید: اصل حقّ بمعنى مطابقت و موافقت است.[3] صاحب مجمع گوید: حقّ آنست که شى ء در موقع خود واقع شود.[4] سخن مجمع عبارت اخراى قول راغب است پس معناى حقّ مطابقت و وقوع شى ء در محل خویش است و آن در تمام مصادیق قابل تطبیق است. لغت نامه دهخدا معانى متعددى براى این واژه ذکر می کند ازجمله : راست کردن سخن، درست کردن وعده، یقین نمودن، ثابت شدن، غلبه کردن به حق، موجود ثابت
1-12. مفاهیم کلیدی1-12-1 حقواژۀ حق در لغت به معناى ثبوت و ثابت[1] و ضدّ باطل آمده است.[2] راغب می گوید: اصل حقّ بمعنى مطابقت و موافقت است.[3] صاحب مجمع گوید: حقّ آنست که شى ء در موقع خود واقع شود.[4] سخن مجمع عبارت اخراى قول راغب است پس معناى حقّ مطابقت و وقوع شى ء در محل خویش است و آن در تمام مصادیق قابل تطبیق است. لغت نامه دهخدا معانى متعددى براى این واژه ذکر می کند ازجمله : راست کردن سخن، درست کردن وعده، یقین نمودن، ثابت شدن، غلبه کردن به حق، موجود ثابت
1-12. مفاهیم کلیدی1-12-1 حقواژۀ حق در لغت به معناى ثبوت و ثابت[1] و ضدّ باطل آمده است.[2] راغب می گوید: اصل حقّ بمعنى مطابقت و موافقت است.[3] صاحب مجمع گوید: حقّ آنست که شى ء در موقع خود واقع شود.[4] سخن مجمع عبارت اخراى قول راغب است پس معناى حقّ مطابقت و وقوع شى ء در محل خویش است و آن در تمام مصادیق قابل تطبیق است. لغت نامه دهخدا معانى متعددى براى این واژه ذکر می کند ازجمله : راست کردن سخن، درست کردن وعده، یقین نمودن، ثابت شدن، غلبه کردن به حق، موجود ثابت
1-12. مفاهیم کلیدی1-12-1 حقواژۀ حق در لغت به معناى ثبوت و ثابت[1] و ضدّ باطل آمده است.[2] راغب می گوید: اصل حقّ بمعنى مطابقت و موافقت است.[3] صاحب مجمع گوید: حقّ آنست که شى ء در موقع خود واقع شود.[4] سخن مجمع عبارت اخراى قول راغب است پس معناى حقّ مطابقت و وقوع شى ء در محل خویش است و آن در تمام مصادیق قابل تطبیق است. لغت نامه دهخدا معانى متعددى براى این واژه ذکر می کند ازجمله : راست کردن سخن، درست کردن وعده، یقین نمودن، ثابت شدن، غلبه کردن به حق، موجود ثابت
گردآوری اسناد عالی -یعنی سلسله‌سندهایی که به نسبت، کوتاه‌تر بوده و با حلقه‌های کمتری به صاحب حدیث می‌رسد- چه در میان اهل سنّت و چه در میان شیعه مورد توجّه بوده است. در میان شیعه، دستِ کم 8 کتاب با عنوان قرب الاسناد» تألیف شده است. (نک: ثلاثیات الکافی و قرب الاسناد، ص23، امین ترمس العاملی، دارالحدیث الثقافیة) که یکی از آن‌ها متعلّق به علی بن الحسین بن موسی بن بابویه قمی، پدرِ شیخ صدوق است. (رجال النجاشی، ص261- فهرست الطوسی، ص274- معالم العلماء،
گردآوری اسناد عالی -یعنی سلسله‌سندهایی که به نسبت، کوتاه‌تر بوده و با حلقه‌های کمتری به صاحب حدیث می‌رسد- چه در میان اهل سنّت و چه در میان شیعه مورد توجّه بوده است. در میان شیعه، دستِ کم 8 کتاب با عنوان قرب الاسناد» تألیف شده است. (نک: ثلاثیات الکافی و قرب الاسناد، ص23، امین ترمس العاملی، دارالحدیث الثقافیة) که یکی از آن‌ها متعلّق به علی بن الحسین بن موسی بن بابویه قمی، پدرِ شیخ صدوق است. (رجال النجاشی، ص261- فهرست الطوسی، ص274- معالم العلماء،
گردآوری اسناد عالی -یعنی سلسله‌سندهایی که به نسبت، کوتاه‌تر بوده و با حلقه‌های کمتری به صاحب حدیث می‌رسد- چه در میان اهل سنّت و چه در میان شیعه مورد توجّه بوده است. در میان شیعه، دستِ کم 8 کتاب با عنوان قرب الاسناد» تألیف شده است. (نک: ثلاثیات الکافی و قرب الاسناد، ص23، امین ترمس العاملی، دارالحدیث الثقافیة) که یکی از آن‌ها متعلّق به علی بن الحسین بن موسی بن بابویه قمی، پدرِ شیخ صدوق است. (رجال النجاشی، ص261- فهرست الطوسی، ص274- معالم العلماء،
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه اهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
 
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت

 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 
The society of Imam Mahdi is that of justice, spirituality and dignity
The need for a savior is felt very strongly around the world
In a Qur’an Recitation Ceremony held via videoconferenceThe Leader: Qur’an a Book of Life for all of humanity
The goal of the educational system in Iran is to establish an Islamic society based on justice
 
 
فهرست مطالب:
مطلب اول     مطلب د
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه اهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
 
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت

 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 
The society of Imam Mahdi is that of justice, spirituality and dignity
The need for a savior is felt very strongly around the world
In a Qur’an Recitation Ceremony held via videoconferenceThe Leader: Qur’an a Book of Life for all of humanity
The goal of the educational system in Iran is to establish an Islamic society based on justice
 
 
فهرست مطالب:
مطلب اول     مطلب د
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه اهراء سلام الله علیها
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
 
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت

 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 
The society of Imam Mahdi is that of justice, spirituality and dignity
The need for a savior is felt very strongly around the world
In a Qur’an Recitation Ceremony held via videoconferenceThe Leader: Qur’an a Book of Life for all of humanity
The goal of the educational system in Iran is to establish an Islamic society based on justice
 
 
فهرست مطالب:
مطلب اول     مطلب د
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

چه کار بايد کرد؟ وبلاگ شخصی میلاد رشیدی Kerri Dean Latarsha Whitney وبلاگ مستر تيکو خرید اینترنتی از یاد رفتنی وبلاگ سایت دیجی پت